Една от целите на „Софийска вода“АД е постигането на по- високи нива на обслужване и по- голяма степен на удовлетвореност сред потребителите. В тази връзка на 26 септември 2024 г. /четвъртък/ от 14:00 до 15:30ч. ще бъде организирана среща в зала „Панорама“ на хотел „Експо“ на домоуправителите и мениджъри на етажна собственост с представители на ръководството на „Софийска вода“ АД.
На срещата ще се обменим актуална информация на въпроси, свързани с най- често постъпващите случаи относно правата, задълженията и възможностите за разрешаване на казуси на представителите на етажната собственост и клиенти на „Софийска вода“ АД.
Ще разясним полеза информация относно:
*законова рамка за отчитане на водомери и изчисление на така наречените „общи нужди“;
*права и задължения на ВиК дружеството и домоуправителите за коректно издаване на фактури;
*ред и процедура за проверка при сериозни разминавания в отчитането;
*дистанционно отчитане – специфика и често задавани въпроси;
В срещата от страна на дружеството ще се включат:
*г-н Васил Тренев, Изпълнителен директор на „Софийска вода“ АД;
*г-н Борислав Георгиев, Търговски директор;
*инж. Валентин Милушев, Заместник -директор“ Водоснабдяване и пречиствае на питейни води и измерване“;
Поради ограничението на местата в залата и с цел конфорт на всички участници, е необходимо същите да заявят предварително присъствието си на адрес:
https://docs.google.com/forms/d/lia4a-kl6pal8LHKaJpJhhR-0FqKG3uHCsfdq6Ejzrko/viewform@edit_requested_true чрез интернет страницата на дружеството www.sofiyskavoda.bg най – късно до 16:30 ч. на 23 септември 2024 г.
За да постигнем максимална изчерпателност на засегнатите теми, конкретни индивидуални казуси няма да се обсъждат на място. Те могат да бъдат подавани на официалните канали на дружеството.