Нашите отговорности към вас:
- Ние ще се отнасяме с уважение към вас, ще бъдем честни и отзивчиви.
- Ние ще се отнасяме с Вас като с индивид, като ви предоставяме услугата, от която се нуждаете.
- Ние ще се държим професионално.
- Ние ще поемаме отговорност, когато ви обслужваме, като се грижим да правим всичко, което е необходимо.
- Ние ще пазим от нерегламентиран достъп Вашите лични данни.
- Ние ще осигурим равнопоставен достъп за хората с физически увреждания, както и подходящи помещения за срещи с общински ръководители в предварително оповестени приемни дни и часове.
- Ние ще следим местата за предоставяне на информация и услуги да са максимално безопасни за клиентите и служителите ни
Вашите отговорности към нас
В замяна, очакваме от вас:
- Да се отнасяте към общинските служители с уважение. Няма да проявяваме търпимост към тормоз, заплахи или атаки. Ако се държите буйно или заплашително, можем да откажем полагаемото обслужване и учтиво да Ви помолим да напуснете общинската сграда
- Да бъдете внимателни и любезни към останалите граждани
- Да идвате в обявените приемни дни и часове
- Да идвате навреме за предварително уговорените срещи
- Да ни давате повече информация, ако ви помолим за това
- Да ни давате пълна и точна информация навреме
- Да ни уведомявате за промени в обстоятелствата при Вас или при друг човек, за когото подавате молба Общи отговорности
- Ще ви предоставим информация и съвети, които да ви помогнат да си изградите достатъчно точна представа за административните услуги, които бихте могли да получите в районната администрация, както и за текущия етап на изпълнение на заявените от Вас услуги.
Начини за получаване на информация
- Можете да получите разнообразна информация в уебсайта на Столична община - Район „Надежда”: www.so-nadejda.com
- Имате възможност да се свържете с нас по телефон на 02 495 11 57 , където служитл на район „Надежда“ ще Ви отговори компетентно по интересуващите Ви въпроси.
Всички телефони се таксуват на цената на местен разговор.
Харта на клиента
Отговор на телефонни обаждания
Когато искате да се свържете с общински служител, можете да се обадите в делник между 08:30 и 17:00 часа, като имате предвид, че в интервала 12:00-14:00 има 30- минутна обедна почивка.
Телефон за връзка с нас е: 495-11-57 е телефон за връзка с Центъра за услуги и информация, който в делник работи от 8:30 до 17:00 ч., без обедна почивка.
Посещения във фронтофисите на администрацията на район „Надежда":
Работното време на районния център за информация и услуги на граждани и фирми на ул. „Кирил Дрангов" 55 е от 8:30 до 17:00 ч.
Пишете ни:
Имате възможност да се свържете с нас на адрес: гр. София, п.к 1220, ул."Кирил Дрангов"55 или електронна поща: info@so-nadejda.com.
Когато ви пишем:
Стремим се всички писма, изпратени от районната общинска административна структура:
Да са написани на ясен и разбираем език
Да ви уведомяват ясно, ако има още нещо, което трябва да направите
Да ви дават подходящи подробности за контакт, включително:
Името на общински служител за установяване на контакт
Номер на телефонна централа и директни телефонни номера електронна поща и адреси на уебсайтове
Искаме да разговаряме и да се вслушваме в клиентите ни, както и да предприемаме действия в резултат на това, което ни казват. Ние :
- Ще питаме гражданите, неправителствените организации и фирмите - как смятат, че се справяме със задълженията си
- Ще питаме какво е важно и ще използваме информацията, за да усъвършенстваме услугите си.
-
Допълнителна информация за Хартата
Тази Харта е публикувана през м. март 2019 г. и ще се преразглежда периодично.
С уважение,
Инж. Димитър Димов
Кмет на район „Надежда“