Правно основание: Закон за ратифициране на Конвенцията за издаване на многоезични извлечения от актове за гражданско състояние, подписана на 08.09.1976 г. във Виена – чл.1§ чл.8. Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги, предоставени от Столична община.
Необходими документи:
• Искане за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението;
• Документ за самоличност;
• Фактура за платена такса;
• Нотариално заверено пълномощно (в случаите на искане от друго лице).
Срок за изпълнение: обикновена- 7 дни, бърза- 3 дни, експресна- до 24 часа
Срок на валидност: до промяна на данните в акта
Такса: 5.00 лв., 7.50 лв., 10.00 лв.
Място на извършване: ул. „Кирил Дрангов“ № 55, административната сграда, ет. 1, стая 102 и на Единен портал за достъп до електронни административни услуги
Телефон за контакти: 02/495-11-31, 02/495-11-54
Отговорно лице: Длъжностно лице по гражданско състояние в отдел "АИО".