Проект „Подобряване на професионалните умения на служителите и развитие на административния капацитет на общинската администрация на СО район «Надежда»

 

Оперативна програма „Административен капацитет” 

Приоритетна ос: ІІ. „Управление на човешките ресурси” 

Подприоритет2.2 :„Компетентна и ефективна държавна администрация” 

 

Бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-11

  

Проект „Подобряване на професионалните умения на служителите и развитие на административния капацитет на  общинската администрация на СО район «Надежда»  

Договор № 13-22-72/23.01.2014 г.

Период на изпълнение: 9 месеца

Стойност на проекта: 87 497,46 лв. (с корекция, съгласно писмо от УО на ОПАК / 11.09.2014 г.)

Основна цел на проекта:

 

Повишаване на административния капацитет на общинската администрация на СО район „Надежда” чрез обучение за развитие на ключови и специални компетентности в съответствие със съвременните изисквания за качество и ефективност на извършваните дейности.

 

Специфични цели:

  • Обучение на служителите от общинската администрация с цел повишаване на тяхната квалификация за постигане на  критериите за ефективна работа.
  • Обучение на служителите в общинската администрация, съобразено с установените потребности за развитие на специфични компетентности във връзка с подобряването на обслужването на гражданите и бизнеса.
  • Обучение на служителите в общинската администрация за развитие на ключови компетентности и развитие на  индивидуалния потенциал на всеки служител в  съответствие с общите цели на управлението.
  • Създаване на условия за устойчиво развитие на човешкия потенциал чрез обмен на опит и знания между служителите и умения за ефективна работа в екип.

Целева група: Служители на район «Надежда» 

Очаквани резултати: 

Повишени компетентността и ефективността в работата на служителите на районна администрация  „Надежда” чрез обучения за изграждане и усъвършенстване на знания и умения.

Основни дейности:

Дейност 1

Организиране на дейностите по общо управление на проекта – екип от 4 експерти координира правилното изпълнение на проекта – ръководител, координатор, счетоводител, технически сътрудник

Дейност 2

Планиране, организация и координация на изпълнението на обучения в ИПА.Мониторинг на обученията. Тази дейност ще бъде насочена към провеждането на обучения по 30 теми, селектирани от Каталога на Института по публична администрация, ориентирани към специфични потребности на служителите. 

Дейност 3

Организиране и провеждане на обучения, които не са по Каталога на ИПА. Провеждане на обучения по Английски език, Обучение за работа с Autocad, обучение за работа с медии, както и групово обучение на  служителите от общинската администрация за подобряване дейността на отделите. Последващ  мониторинг на обученията.

Дейност 4

Дейности по информация и публичност - при реализирането на тази дейност ще бъдат спазени всички изисквания за информация и публичност на ЕС и Управляващия орган на ОПАК. През целия период на изпълнение на проекта ще бъде поставен важен акцент върху необходимостта от публичност и информация.

Резултати

Изпълнението на проекта, в съответствие с целите на ОПАК, ще осигури на гражданите и бизнеса модерно и отговарящо на изискванията им административно обслужване, ефективна и прозрачна администрация, компетентно партньорство, в процеса на разработване и изпълнение на националните и европейски политики. 


Проектът се финансира от Европейския социален фонд, чрез ОП «Административен капацитет» и предприсъединителните програми на ЕС.

Обществена поръчка с предмет: «Провеждане на дейности по информация и публичност за реализиране дейностите на проект «Подобряване на професионалните умения на служителите и развитие на административния капацитет на общинската администрация на СО - район «Надежда», финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия ВG051PO002/13/2.2-11, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд" - свързани документи изтегли ТУК

Обществена поръчка с предмет: «Организиране и провеждане на обучения за реализиране дейностите на проект «Подобряване на професионалните умения на служителите и развитие на административния капацитет на общинската администрация на СО - район «Надежда», финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, приоритетна ос ІІ”Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2.”Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия ВG051PO002/13/2.2-11, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд", разделена на две обособени позиции:
1. Обособена позиция № 1 - „Организиране на специализирани, чуждо езикови, компютърни обучения“
2. Обособена позиция № 2 - „Организиране и провеждане на обучения за изграждане на екипа‘‘ - Свързани документи изтегли ТУК

60 служители на район „Надежда" повишават квалификацията си по проект на ОПАК