Оперативна програма „Административен капацитет”
Приоритетна ос: ІІ. „Управление на човешките ресурси”
Подприоритет2.2 :„Компетентна и ефективна държавна администрация”
Бюджетна линия: BG051PO002/13/2.2-11
Проект „Подобряване на професионалните умения на служителите и развитие на административния капацитет на общинската администрация на СО район «Надежда»
Договор № 13-22-72/23.01.2014 г.
Период на изпълнение: 9 месеца
Стойност на проекта: 87 497,46 лв. (с корекция, съгласно писмо от УО на ОПАК / 11.09.2014 г.)
Основна цел на проекта:
Повишаване на административния капацитет на общинската администрация на СО район „Надежда” чрез обучение за развитие на ключови и специални компетентности в съответствие със съвременните изисквания за качество и ефективност на извършваните дейности.
Специфични цели:
Целева група: Служители на район «Надежда»
Очаквани резултати:
Повишени компетентността и ефективността в работата на служителите на районна администрация „Надежда” чрез обучения за изграждане и усъвършенстване на знания и умения.
Основни дейности:
Дейност 1
Организиране на дейностите по общо управление на проекта – екип от 4 експерти координира правилното изпълнение на проекта – ръководител, координатор, счетоводител, технически сътрудник
Дейност 2
Планиране, организация и координация на изпълнението на обучения в ИПА.Мониторинг на обученията. Тази дейност ще бъде насочена към провеждането на обучения по 30 теми, селектирани от Каталога на Института по публична администрация, ориентирани към специфични потребности на служителите.
Дейност 3
Организиране и провеждане на обучения, които не са по Каталога на ИПА. Провеждане на обучения по Английски език, Обучение за работа с Autocad, обучение за работа с медии, както и групово обучение на служителите от общинската администрация за подобряване дейността на отделите. Последващ мониторинг на обученията.
Дейност 4
Дейности по информация и публичност - при реализирането на тази дейност ще бъдат спазени всички изисквания за информация и публичност на ЕС и Управляващия орган на ОПАК. През целия период на изпълнение на проекта ще бъде поставен важен акцент върху необходимостта от публичност и информация.
Резултати
Изпълнението на проекта, в съответствие с целите на ОПАК, ще осигури на гражданите и бизнеса модерно и отговарящо на изискванията им административно обслужване, ефективна и прозрачна администрация, компетентно партньорство, в процеса на разработване и изпълнение на националните и европейски политики.
Проектът се финансира от Европейския социален фонд, чрез ОП «Административен капацитет» и предприсъединителните програми на ЕС.
Обществена поръчка с предмет: «Провеждане на дейности по информация и публичност за реализиране дейностите на проект «Подобряване на професионалните умения на служителите и развитие на административния капацитет на общинската администрация на СО - район «Надежда», финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия ВG051PO002/13/2.2-11, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд" - свързани документи изтегли ТУК
Обществена поръчка с предмет: «Организиране и провеждане на обучения за реализиране дейностите на проект «Подобряване на професионалните умения на служителите и развитие на административния капацитет на общинската администрация на СО - район «Надежда», финансиран по Оперативна програма “Административен капацитет”, приоритетна ос ІІ”Управление на човешките ресурси”, подприоритет 2.2.”Компетентна и ефективна държавна администрация”, бюджетна линия ВG051PO002/13/2.2-11, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд", разделена на две обособени позиции:
1. Обособена позиция № 1 - „Организиране на специализирани, чуждо езикови, компютърни обучения“
2. Обособена позиция № 2 - „Организиране и провеждане на обучения за изграждане на екипа‘‘ - Свързани документи изтегли ТУК
60 служители на район „Надежда" повишават квалификацията си по проект на ОПАК